Onze laatste dagen in Vancouver City

31 mei 2015 - Vancouver, Canada

We zijn inmiddels op het vliegveld aangekomen voor de reis terug. De afgelopen dagen waren leuk maar vermoeiend. Zo'n grote stad is toch even weer wat anders dan alle rustige natuur. We hebben geslapen in een prima hotel in het centrum van Vancouver. Aangezien de stad vrij compact is hebben we alles lopend gedaan. Je bent dan ook kapot na een dag.

Dag 1 hebben we een rondvlucht gedaan in een floatplane boven Vancouver. Dat was werkelijk FATASTISCH ! daarna zijn we richting Chinatown gelopen maar nadat we dachten dat we terecht waren gekomen in een aflevering van the walking dead zijn we toch maar weer terug richting het hotel gegaan en gelukkig zat alles nog in de tas ;-)

De dag erna zijn we met de fiets het Stanley Park rond gegaan. Je hebt een heerlijke route langs de kuststrook en aangezien het zo'n 30 graden was, was het goed uit te houden op de fiets. Onderweg nog naar Vancouver Aquarium geweest en daarna lekker sushi gegeten. lekkerrrrr....

Voor vandaag hadden we aan auto gehuurd welke klaar stond bij het hotel aangezien het verhuurbedrijf in het hotel zat. ideaal, we zijn vanmorgen nog naar de markt geweest op Granville Island en hebben we nog de Chinese tuinen bezocht. Daarna richting het vliegveld en de auto weer ingeleverd en nu zijn we klaar om naar huis te gaan en kijken terug op een top vakantie.